mandag den 19. november 2007

ENDELIG

Endelig! Kan man roligt sige! Det sidste par uger har været lidt af en tumult, man har været helt nede, frustreret, nervøs, sur, og ikke mindst GLAD
Skrive opgaverne som vi skulle lave er endelig afleveret. EXFIL afleverede vi i fredags, SVF og Fiskerirett afleverede vi i dag. Jeg har ikke sovet ret meget det sidste par dage, men det er sq sejt at kunne sige at skrive delen er overstået. Mangler bare skole eksamen. Der er både skriftlig og mundlig, og den der MATEMATIK som jeg stadig ikke aner om jeg kommer til at klare. Jeg gider bare ikke matematik, den er kedelig og uinteressant. Men jeg studerer, og jeg vil prøve mit bedste, håber bare ikke at jeg får et F!
Vi har så fundet en anden grønlænder. en der hedder Qaaqqutsiaq, fra Qaqortoq, har engang også været i Maniitsoq, han har så boet her i 8år, sammen med sin lillesøster siger han. Denne gang var det ham der var ellevild, vi er ved at vænne os til tanken, om at vi ikke er alene. Men det er altid dejligt at møde andre.
Nu tror jeg lige jeg skal lave rigtig mad, jeg kom i tanke om, at jeg ikke har spist rigtigt siden torsdag, så nu skal jeg rigtig æde noget ædelse. mmmm mad.