lørdag den 20. oktober 2007

Midt oktober

Som skrevet sidste gang, kom sneen. Vi var glade for den, da vi vidste at det ikke ville regne mere. Men det var skide koldt, for mig, jeg fryser jo hele tiden. Men glæden varede kort, vi havde sne i lidt over en uge, så kom varmen igen, så nu har vi ingen sne, ikke så lav temperatur. Men det er begyndt at blæse ofte, og jeg som var glad for at det ikke blæste så meget her. Men vinden er varm, og dejlig.
Der er ikke sket så meget de sidste par uger, livet går som den går. Vi har fået vores skriveopgaver, emner og deadlines. Jeg tror ikke vi får de store problemer, da det kun skal være under 10 sider for dem alle. Men men men, vi får se. Og denne uge der fik jeg min længe savnede matematik bog ;o) men den var kommet i onsdags, og vi havde onsdagsregning der. Så jeg fik ikke den glæde at bruge den der, men jeg har brugt den lidt til hjemmeopgaverne, dejligt med lidt kendte formler og udtryk.
Jeg fik også min norsk-tipping kort, vad bare ikke hvordan man overfører penge til den, så jeg kan spille. Man har jo lov til at drømme om de millioner, så man kan holde ferie i Grønland, da jul udenfor Grønland, og uden familie er den værste man kan tænke på hehe. Men heldigvis, der skal jeg til DK, til min moster og hendes mand, hvis ikke jeg kan komme hjem til Sisimiut. Bare jeg har lidt familie, bliver jul, JUL.
Og angående det her million drømme, der tror jeg alle kan gætte hvad jeg kunne tænke mig at bruge lidt af dem til. JEG HAR BRUG FOR EN NY MOBIL OG STØVLER hehe
Den sidste uge, har været meget doven... Jeg pjækkede fra Norsk Kursus, den hjælper alligevel ikke, så det var ligemeget. Men det føltes forkert.
Der er ellers ikke så meget mere til midt oktober. Måske kommer der mere til november, alt kan ske hehe!!!!!!!

1 kommentar:

Anna Marie Knudsen sagde ...

Det er også spændende at læse din blog - jeg synes det er en rigtig god måde at kommunikere på. Dejligt at høre, at du synes, studiet er "perbart" :)
Anna Marie